9000530542 |
Mòdul de reforç de llengua i cultura xineses per a impartir xinès a l'ESO |
2020-2021 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
1/7/2021 - 9/7/2021 (20 hores) de 9:00h a 13:30h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Llengües Estrangeres i d'Origen
|
| |
|
Es combinaran sessions sincròniques amb asincròniques |
| |
Tipus activitat |
PL51 Mòdul de reforç de llengua i cultura xineses per a impartir xinès a l'ESO
|
| |
Inscripció |
15/05/2021 - 30/05/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El mòdul de reforç de llengua i cultura xineses està dirigit a professors i professores de
qualsevol especialitat d’Educació Secundària, que pel seu compte hagin assolit
almenys les competències pròpies del nivell B1 de llengua xinesa.
|
| |
Objectius |
Aquest mòdul de reforç vol proposar eines per tal de començar a impartir classes de
xinès a la ESO als centres públics.
|
| |
Continguts |
1
Títol
汉语作为第二语言教学
L'ensenyament del xinès com a segona llengua
2
汉语语言要素教学1:语音、汉字教学
Ensenyament dels fonaments de la llengua xinesa (I): Fonètica i escriptura
3
汉语语言要素教学2:词汇、语法教学
Ensenyament dels fonaments de la llengua xinesa (II): Lèxic i gramàtica
4
教学设计1:课程整体设计
Planificació didàctica (I): Aplicació al xinès de la planificació de la classe
5
教学设计2:合作学习与小组活动
Planificació didàctica (II): Aprenentatge col·laboratiu i activitats en grup a l’aula de xinès
6
教学设计3:课堂活动设计多样化
Planificació didàctica (III): Diversificació de les activitats de classe. Apps i altres recursos digitals
7
教学设计4:口语教学
Planificació didàctica (IV): Didàctica de l'expressió oral
8
当代社会现象和中国传统文化
Cultura tradicional i fenòmens socials contemporanis de la Xina
9
利用教学评估提高汉语教学质量
L'avaluació docent com a eina per millorar la qualitat de l'ensenyament del xinès
10
教学实践工作坊
Tallers pràctics d'ensenyament
|
| |
Formador/a |
Institut Confucio de Barcelona
|
| |
Avaluació |
Els participants rebran un formulari per tal d'indicar la seva satisfacció en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat.
|
| |
Requisits de certificació |
Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
Assistència del 80% a les sessions virtuales sincròniques.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat que tingui coneixements acreditats de xinès. Mínim nivell B1.
|
| |
E-mail |
origen@xtec.cat
|
| |
|
|