Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
9000530542   Mòdul de reforç de llengua i cultura xineses per a impartir xinès a l'ESO
2020-2021   Curs telemàtic (en línia asíncron). Secundària Obligatòria i batxillerat
  
   1/7/2021 - 9/7/2021 (20 hores) de 9:00h a 13:30h
   VT Curs a distància
   _ (A distància) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Asíncron
Organització   Servei de Llengües Estrangeres i d'Origen
  
   Es combinaran sessions sincròniques amb asincròniques
  
Tipus activitat   PL51 Mòdul de reforç de llengua i cultura xineses per a impartir xinès a l'ESO
  
Inscripció   15/05/2021 - 30/05/2021
  
Descripció i   Metodologia:   El mòdul de reforç de llengua i cultura xineses està dirigit a professors i professores de
qualsevol especialitat d’Educació Secundària, que pel seu compte hagin assolit
almenys les competències pròpies del nivell B1 de llengua xinesa.
  
Objectius   Aquest mòdul de reforç vol proposar eines per tal de començar a impartir classes de
xinès a la ESO als centres públics.
  
Continguts   1
Títol
汉语作为第二语言教学
L'ensenyament del xinès com a segona llengua
2
汉语语言要素教学1:语音、汉字教学
Ensenyament dels fonaments de la llengua xinesa (I): Fonètica i escriptura
3
汉语语言要素教学2:词汇、语法教学
Ensenyament dels fonaments de la llengua xinesa (II): Lèxic i gramàtica
4
教学设计1:课程整体设计
Planificació didàctica (I): Aplicació al xinès de la planificació de la classe
5
教学设计2:合作学习与小组活动
Planificació didàctica (II): Aprenentatge col·laboratiu i activitats en grup a l’aula de xinès
6
教学设计3:课堂活动设计多样化
Planificació didàctica (III): Diversificació de les activitats de classe. Apps i altres recursos digitals
7
教学设计4:口语教学
Planificació didàctica (IV): Didàctica de l'expressió oral
8
当代社会现象和中国传统文化
Cultura tradicional i fenòmens socials contemporanis de la Xina
9
利用教学评估提高汉语教学质量
L'avaluació docent com a eina per millorar la qualitat de l'ensenyament del xinès
10
教学实践工作坊
Tallers pràctics d'ensenyament
  
Formador/a   Institut Confucio de Barcelona
  
Avaluació   Els participants rebran un formulari per tal d'indicar la seva satisfacció en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat.
  
Requisits de  certificació   Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
Assistència del 80% a les sessions virtuales sincròniques.
  
Persones  destinatàries   Professorat que tingui coneixements acreditats de xinès. Mínim nivell B1.
  
E-mail   origen@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent